Kas sa tead, et ...

Kas sa teadsid, et...

- aprillist 2016 võeti meid liikuma kutsuva kooli sõpradeks;

- märgiti meie koolis maha 1. vungirada Eesti koolide seas;

- aprillist 2017 oleme Tartu VUNK ametlikud liikmed;

Meie koolis...

- toimusid aktiivsed vahetunnid juba 7 aastat tagasi, mille eestvedajad olid õpilaskogu sporditoimkonna liikmed;

- alustasid pärast liikuma kutsuva kooliga ühinemist tegevust vunkvahetunnid, mille eestvedamise suurimateks eeskujudeks on 7.b klassi õpilased, kes on tänaseks mänguvunki väikestele korraldanud 3 aastat. 

- alustanud vungirühmad olid esimesed liikuma kutsuvate koolide seas -  hoiavad jätkuvalt au sees õpilaselt-õpiasele suunatud vahetunnitegevuste korraldamist.

2019/2020 õppeaastal toimusid järgmised vunk-vahetunnid: 3.c (Langevarjumängud aulas), 3.a (Mängud võimlas) 5.b (Õuevunk liikuma kutsuval õuealal), 7.b (Mänguvunk võimlas). Kiitus vunk-vahetundide korraldajatele!

MEIE VÄÄRTUSTAME LIIKUMIST, AGA SINA?!

Liiigu & lõõgastu

 HARJUTA TASAKAALU...

Võimlemisklubi Akros ja kooli vilistlane Kristjan Kullamaa soovitavad...

10 HARJUTUST TASAKAALU ARENDAMISEKS.

Olge positiivsed ja head harjutamist!

 

Arenda tasakaalu kodustes tingimustes ka siis,  kui kodus pole slackline`i, tasakaalulauda või muud sarnast vahendit.

Klõpsa lingile ja tee kaasa:https://youtu.be/m8euzuY_Djc

LÕÕGASTU JOOGA ABIL...

LÕÕGASTAV HETK JOOGAS "20 minutit koos jooga nidraga"

Kui oled väsinud või pinges, siis joogaõpetaja Klarika Varik tutvustab 20 minutilist jooga hetke, mis aitab mõtted pingelisest olukorrast eemale kiskuda ning saada tähelepanu tagasi endasse saada. 

Vajalikud vahendid: matt või muu pehme alus, paber, kirjutusvahend (soovituslik).

Kirjeldus: 
Jooga nidra on süstemaatiline meetod täieliku füüsilise, mentaalse ja emotsionaalse lõdvestuse esilekutsumiseks. 
 
Praktika võib tunduda magamajäämisena, kuid sügavamal teadlikkuse tasandil jääb teadvelolek püsima. Sellel une ja ärkveloleku künnisel tekib loomulik ühendus alateadlike ja teadvustamata tasanditega. 
 
Võta soovi korral enda kõrvale ka paber ja pliiats, et nähtu kõik kirja panna (praktika ajal, pool teadvusel olles), sest praktikast väljudes ei pruugi sa enam midagi mäletada.